Kanske grönan ikväll! :))

0kommentarer

Hellllu

Idag blev jag väckt vid klockan 9 nästan, blev lite småsur.
Men aa gick ner och käka, gick upp städade rummet.. duktig tjej (A).
Sen drog jag och handlade en present till min kära syster som fyller 5 på tisdag,
Men aa köpte typ två par örhängen till henne och ett smycke till mig själv.
Sen mötte jag Daniella och vi taggade hem till mig, jag duschade fixa mig osv,
runt 3 kom alla, och vi firade Jonna dåra. Sen gick Daniella typ hem hon hade ont i mage Stackarn.
Aja sen var jag rätt social i köket sen ringde Nicita till mig och sa att jag skulle börja gå ut, så
sa hejdå och sen gick jag till busshållplatsen och de hämta upp mig sen åkte vi hit, och nu sitter vi i min säng
och ska snart käka efter det kanske vi drar till grönan och träffar Jennifer och Carro, men om inte
kanske vi träffar dehär i Tumba istället, men aja ska kolla nicitas toffs nu.. intressant ohja! aja puss!

Kommentera

Publiceras ej